Lördagen.

Oh.. Lördagen var en helt fantastisk dag! 
 
 
Bästa dagen på länge.. och kopplade bort allt som hade med skolan att göra.
En hel dag med bara free mind ^_^
 
Vaknade vid sju, full av energi, och började dagen med att snacka med
min kära Emelie som jag inte har pratat med på några månader.
Åh saknar henne.. och förhoppningsvis kommer vi ses inom en snar framtid.
Sen hoppade jag in i duschen och skulle iväg och köpa mina ägg, men kände
att jag ville äta frukost tillsammans med Caisa, så drog hem till henne och hade 
frukostdejt. Nice!! Sen drog vi iväg till loppisen och fyndade :) 
 
  
 
Sen hem en sväng, innan vi gick ner på stan och mötte upp hennes vän Amanda :) 
Drack några öl kl 14 på en lördag och solen sken utanför fönstret, det kändes
nästan som att sitta på en uteservering.. :) 
 
 
Efter det gick vi och fikade på ett av mina favoritcafér här i Eskilstuna. :) 
Och sen blev det hemgång, för att fixa lite i lyan. Men det fick bli uppskjutet till 
söndagen istället och hade en sjukt nice chillkväll istället. Energin började gå ur
och söndagen började närma sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0