Plugg.

Living the dream ~
 
Eller det känns som om jag är på rätt väg, jag är inte där än,
men det kommer lösa sig på vägen. Jag skapar mitt nya liv,
mitt nya hem och min nya syn på livet.
 
Det känns som om man börjar förstå hur det går till att plugga
på en högskola. Det gäller att planera sin tid, i minsta detalj, för
att man ska hinna med allt. Tur att jag köpte en sån fin kalender. :)
 
Konstigt nog, mitt i allt pluggande, har jag fått barnlängtan.
Det kan bero på att min älskade sol Nea, får sitt andra barn
vilken dag som helst. Det ska bli så spännande! ¤
 
Idag skickade vi in vår första grupprapport, och det blev lite
stressigt där på slutet pga layouten. Men nu är den skickad
och på fredag har vi vårt första seminarium, det känns lite nervöst.
Sen kan man släppa rapport 1 och det känns så skönt. Men sen
blir det rapport 2,3,4 och den individuella 5!! Samtidigt så läser
vi en annan kurs, där vi ska bygga/idébeskriva/affischera ett hus.
 
Har en idé på gång, men behöver hålla på mer med det..
Så idag såg jag Alice i Underlandet, i studiesyfte :)
 
  

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh barnlängtan <3
Jag är så glad för dig att du gjort detta, vågat hoppa ut från tryggheten och ut i livet mot det som Du vill.
Jag står här med mina barn och hejjar på solsyster/solmoster ~
Kärlek!

2012-09-30 @ 15:00:21
URL: http://Familjen-sol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0