fredagkväll.

fredagkväll och semester. det är så nice. i need it.
och nu känns det som rätt val och ta en månad
ledigt i sommar också. har vart lite kluven, över
att inte ha några direkta planer och ta ut all min ledighet.
men det blir nog nice.

jag ändrar fokus varje vecka och lider av grym
beslutångest. och senaste tiden har jag haft en riktig
barnlängtan haha. ser alla lyckliga par och undrar när
det blir tid för mig.

men antagligen kommer det få vänta, nu har jag ju sökt
skolor och så. då är det fokus på skola i tre år.
haha. undra hur livet kommer se ut om ett halvår.

spännande!


Kommentarer
Postat av: Nea

Barnlängtan :* <3 vet hur det är :)

2012-05-19 @ 07:38:49
URL: http://Familjen-sol.blogspot.com
Postat av: Eira

Ja tack, skaffa en baby hehe

2012-06-21 @ 21:31:23
Postat av: Yen

Eira, det dröjer nog :)

2012-06-21 @ 21:47:18
URL: http://vanillayen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0