Sköna lördag!

Gooooodmorgon sköna lördag! Idag vaknade jag 6.30 och kunde inte somna om. Kollade på ett bigbrother-avsnitt och begav mig sedan till gymmet. Jag gillar verkligen att det är öppet dygnet runt :) Perfekt att starta dagen med lite träning! Efter gymmet, gick jag in på konsum och hämtade två paket som hade kommit från tradera. Ett par leopardskor till sommaren och en svart tröja med leopard i luvan :) Båda två var perfekta! :)
I torsdags bestämde jag mig äntligen (!!) för vilken dator jag skulle köpa. Och det blev en supersnygg och riktigt bra dator, från Asus. Med brunt/svart tangentbord :D Sen råkade jag hitta en sjyst väska också, så den fick också följa med hem :)
Den här veckan har det vart sjukt mycket och göra på jobbet, så helgen kom verkligen passande. Stressade från jobbet igår, för att hinna med en dusch innan jag och C begav oss in mot stan för lite bio :) Vi såg premiären av Kvarteret Skatan Åker Till Laholm, som jag verkligen rekommenderar om man gillar den humorn som är i serien! Det fanns en hel del riktigt roliga skämt :D
Efter bion åkte vi hem till Angelica & André, för och spana in deras nya lägenhet :) Skönt och få det lite större och ett riktigt kök :) En riktigt trevlig fredagkväll. Nu ska jag gå och göra lite frukost och sen fortsätter denna sköna lördag :)
<3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hello! Jo du går in på blogg.se med din iphone, så kom de upp automatiskt om jag vill ställa in så det passar mobilen.. sen var de bara att köra! :)

2012-03-19 @ 10:36:34
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0