Up n' Down.

Idag började jag använda min kalender, som jag köpte i höstas till skolan.
För just nu är det väldigt många bollar i luften. Kommer nog ha svårt och hinna
träffa vänner en tid framöver, för det är massa saker som måste styras upp.
Jag längtar tills min kurs är slut och alla saker som måste fixas, är fixade.
När man får en period, där man bara kan chilla... :) och njuta av solen.

Idag känner jag mig låg och onöjd över en sak, men ska ta tag i den saken
imorgon och se om det går och göra något åt den. Hoppas!

Det är så mycket roligare och känna sig glad ^^,

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha.. jag som tyckte du rockade dom bättre än mig, jag ser ju bara efterbliven ut.. ;)

Supertack för bästa sällskapet! :)

2012-03-29 @ 10:18:17
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jooo ja vet, men det är kallt och blåser, iaf här i mörby.. :))

2012-03-29 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0