Godkväll.. Godnatt.

Hej! Vissa dagar blir inte som jag tänkt mig!
Jag hade ju tänkt använda denna kväll åt att
fixa massa grejer.. as usual, men istället så
gick jag till sängen och vilade med C. Vilket
slutade i att jag vaknade upp klockan 23,
med kläder, smink och smycken på. Haha.
 
Nu sitter jag här i min onepiece och håller
på att klicka hem lite grejer från Stylebytyra.se.
De har ett 5-pack med ringar, som jag har viljat
ha ett tag nu och nu såg jag i nyhetsbrevet att
det var 25% på de, så har slagit till på två paket :)
 
 
Sen blir det lite fjädrar, möjligtvis en bikini och
möjligtvis en kuvertväska :)
 
Imorgon är jag ledig och det känns alltid så
underbart med lediga dagar. Men med lediga
dagar följer oftast att jobba helg. Så jobbar på
midsommarafton och även på söndagen. Men
sen jobbar jag inte helg igen förrens en i augusti.
O det känns så nice. Den 13 juli börjar min semester
och jag tänker en hel del på vad jag ska göra under
ledigheten. Hihi, kommer bli så sweet.
 
Imorse tyckte jag att det var sommar, så skippade
tjockare tröja eller dunvästen imorse. O Yes, när
jag gick från jobbet idag var det soligt väder :)
 
 Hoppas det blir lika soligt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0