Torsdagstankar.

Godeftermiddag!

Är lite dålig på att uppdatera, men vetekatten om ens någon läser när jag väl skriver ;) Det har vart mycket med skolan och jobbet på senaste tiden, så känns som jag stängt av allt annat i mitt liv. Hösten är här och jag älskar den! Vackra färger och mysiga dagar. Speciellt när man har möjlighet att vara inomhus.. :)

Det är mycket som snurrar i mitt huvud, stora frågor som vill ha ett svar. Jag får olika svar varje dag och skulle verkligen vilja bestämma mig. Innan 15 okt måste man söka, om man ska plugga i vår. Ska jag? Jag har funderat på en kvällskurs eller distans. Men den frågan känns som den minsta av alla.

Plugga? Jobba? Scenografi? Förpackningsdesigner? Grafisk designer?
Ekonomi hemma? Flytta till Köpenhamn?
Är väl frågorna som är i huvudet just nu ;)

Man ska följa hjärtat.. och magkänslan.. men känner det inte riktigt än..

Däremot har två helt olika personer som jag pratat med senaste månaden sagt att det lyser i mina ögon, när jag pratar om det jag gör i skolan eller om scenografi. Är det ett tecken?

Vågar jag?

Nu ska jag gå och laga middag, för snart kommer C hem från jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Selin

Våga! Det är mitt tips!

2011-10-06 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0