En bra dag.

Jag behöver en stylist, vem känner sig sugen? ^^
Jag har kommit till en punkt, där jag vill förändra mitt yttre. men Hur ?
Nya piercingar, ny hårfärg, ny frisyr (!), tatuering ?

Idag har det vart en bra dag, följt efter en bra kväll igår.
Igårkväll åkte jag in till stan och mötte upp Sofie, vi tog
en middag och god öl på en bar på söder. Supergod mat/öl
och trevlig personal. Ett ställe jag gärna går tillbaka till.
O kul o träffa Sofie också!
Idag har jag gått en butiksrunda och suttit på möte och fått
massa nya inspiraton och energi. Nu köööör vi!
Efter jobbet åkte jag och C till skhlm och hämtade hans nya
glasögon, som han passar jättebra i. Kul när man hittar
ett par bågar som verkligen passar. Efter det åkte vi hem
och käkade lite middag, innan jag begav mig ut till haninge
i det galna vädret. Gick förbi InoFinn, som är min gamla
favoritaffär, men eftersom jag inte behöver så mycket
inredning längre, så går jag inte dit så ofta. Sen åkte jag
till Ica Maxi och handlade massor i över en timme. Känns
skönt att vi äntligen har lite mat hemma och har planerat
lite kommande middagar.

Under helgen har jag ett stort beslut och fundera på, måste
räkna lite på pengar också, om det är möjligt. Det skulle
verkligen vara superkul om det blir av! wiiiie. Imorgon är
det fredag och heeeeelg.

Kommentarer
Postat av: erica

det gör jag så gärna så :)

2011-03-13 @ 17:27:18
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag kan vara din stylist btw!! Men jag har nog inte så mycket fantasi.. :P

2011-03-15 @ 15:50:06
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0