Badrummet.

Fan va grym jag är!
Har städat badrummet helt o hållet, hela eftermiddagen.
Nu kan jag äntligen bocka av en till grej på Att-Göra-Listan.

Jag gillar listor. Jag gillar de speciellt när man får pricka av något (:

Håller på och tvättar badrumsmattorna nu också, det kommer bli nice.

Dags för storrensning av lyan, mycket ska upp på tradera, även blocket.
Men varför är det så svårt och rensa? Jag har sjukt svårt och slänga saker.
Kan inte alla komma hit och så har vi loppmarknad på plats? Hihi.


Kommentarer
Postat av: Nea

javisst! kommer! dock tror jag att du vill ha kvar det somjag vill ha ;)

2011-06-22 @ 00:22:17
URL: http://familjen-sol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0