Vecka 3.

En vecka har gått och här ligger jag i min underbara soffa en fredag. Skulle dock vara skönt och ha en schäslong. Nu har jag snart bott här i 2 år och nu börjar mina möblera-om-tankar att snurra. Samtidigt som jag trivs med möbleringen, så vill jag se något nytt när jag kommer hem. Hm.

Denna vecka började med en måndagsöl med Olivia, för att sedan vakna upp på tisdagmorgon utan ett enda sms i min telefon. För andra gången! På onsdagen försökte vi installera om den och se om smsen kom tillbaka, som de gjorde förra gången, men självklart så gjorde de ju inte det! I torsdags åkte jag till skhlm och fick sitta o vänta i ca en halvtimme innan det var min tur i den lilla tele2-butiken. Lämnade in telefonen som åkte iväg på rep och stoppade sen handen i fickan och började använda min gamla lur. Fan vad liten och lätt den är!

Efter tele2, gick jag iväg till min favoritskoaffär och hittade såklart ett par nya skor! Blev riktigt glad. Älskar när det passar på en gång och det verkligen känns rätt. Då är det inte svårt och handla.



Gick även in på lagerhaus och köpte en söt usb-lampa !!!



Det har gått bra på jobbet under veckan. Känns så himla skönt och äntligen kunna komma ikapp lite. Butiken ser bra ut igen och alla är glada. Men lite solsemester behöver jag, speciellt efter den här hösten. Så idag bokade jag och julia en resa till gran canaria på onsdag!!! Hur sjukt är inte det?! Jag har aldrig åkt på sistaminuten tidigare, så det ska bli riktigt kul och spännande. Vi bokade ospec boende, hahaa.. undra vart vi hamnar. :)

Kommentarer
Postat av: Nea

om du ska byta soffa så är vi SUPERINTRESSERADE av din ;) <3

2011-01-22 @ 22:04:43
URL: http://familjen-sol.blogspot.com
Postat av: Cicci

Vilken är din favorit-skobutik?? :) Supersnygga stövlar! :)

2011-01-24 @ 11:54:48
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Yen,



Vi hoppas att dina sms problem med telefonen löser sig nu i och med att telefonen lämnats in på lagning. Förhoppningsvis får du tillbaka din telefon så snart som möjligt så du kan börja använda den igen.



Med vänliga hälsningar



Michaela Liindell, Tele2.

2011-01-24 @ 13:04:54
Postat av: Eira

Vilken är din favoritskoaffär? :)

2011-01-29 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0