Bra dagar :)

Hahha ibland är livet jävligt roligt.
De senaste dagarna har vart riktigt roliga.
Tänk vad kul det är och träffa gamla och nya vänner.

I torsdags så träffades äntligen Eliten - Ellie Milli Yen - och det var riktigt kul. Prata om massa gamla minnen och nya saker som händer i ens liv. Kom på att jag känt dessa människor i cirka 9 år. Det är ju sjukt vad tiden har gått. Har legat o kollat massa gamla bilder nu på morgonen och det är så mycket människor som man hängde med för några år sen, som man knappt pratar med längre. Tråkigt..

Igår drog jag och christoffer och spelade bowling med Ellie o co, tror vi var 11 personer på tre banor. Det var riktigt kul, rejvbowling! Sen blev det utgång på söder och fan va kul jag och Emy hade på första stället vi var. Hahaha. "Singelrummet" :D Och sen helt plötsligt så ser jag att en gammal IDOL-vinnare sitter två meter bakom Emy och då blev det som om vi helt plötsligt blev groupies hahaa. Det var verkligen en klockren kväll och så himla kul o träffa lite nya människor.. och Ellie <3

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost,
sen ska jag och Ellie åka till Milli och träffa hennes bebis !!! <3
Och Sara och hennes bebis !! Reunion haha.. gamla tider. Love.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ååh va kul me bowling!!! Ååh! :) Nu blev ja superavis! :)



Hahah.. neej.. eller, jag tar alltid med för mycket.. ;) haha

2011-01-15 @ 20:51:09
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0