sundaymornin'



GODmorgon söndag!
vi hamna på hemma-villa-fest igår i tallkrogen. jag blev såld på tallkrogen. eller att det fanns villor nära tunnelbanan. nu vill jag köpa en villa i tallkrogen eller något annat ställe med tunnelbana. wiiiie. tänk och ha ett eget hus! inreda... :) och bjuda över vänner hela tiden.

festen var rolig, jag kände mig gammal och nykter. haha. kunde inte dricka så mkt pga min canarie-bakterie eller vadfan det är. när ska det gå över?

känner mig glad ändå och har gjort de senaste dagarna.

nästa vecka blir det fullt upp. det är ju trots allt min födelsedagsvecka :D

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh va fint! har du färgat håret??

Fina kläder!

Shopping gör en ju såå glad! :)

2011-02-15 @ 11:34:45
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: erica

haha, det värsta var ju att jag lyckats med det själv :)

förresten - supersnygg bild på dig babe!

2011-02-16 @ 21:42:54
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0