Skolavslutning.

Den 25 oktober slutade min kurs på Medborgarskolan, vilket kändes väldigt tråkigt. Jag hade en riktigt bra klass med många bra tjejer i. :) Sista dagen i skolan, skulle vi ha presentation av vårt slutprojekt. Jag och Emelie hade kämpat i en vecka med att få till det och det kändes sådär, men sista dagen när vi satte ihop allting så kändes det som om det var vårt bästa projekt! Kände mig verkligen jättenöjd. Dessutom så matchade vi med våra kläder och spelade även upp en låt, för att komma i rätt stämning.



Efter skolan så begav vi oss mot Supper för att dricka lite vin och äta en supergod middag! Det är verkligen ett ställe som jag rekommenderar. Skulle aldrig ha hamnat där, om det inte var för Elisabeth. Jag trodde att hela klassen skulle med, men när vi väl satt vid bordet så var vi bara 6 av 12. Men det var de bästa så det blev en himla trevlig kväll. Det är första gången jag ätit på en restaurang utan att ens kolla vad de har för mat eller vad det kostar. Ett sydamerikanskt ställe och deras koncept var att man tog in flera smårätter och åt lite av allt. Det godaste som jag åt var högrev som var marinerat i öl och choklad i åtta timmar, tillsammans med tacochips och vispad creme freisch. Supergott!!





Mina två närmasta klasskompisar
Ania och Emelie <3



Och mina favoritlunchklasskompisar! Haga gränd for the win <3



Vi satt kvar ganska länge på restaurangen och när vi bestämde oss för o gå hem, så kändes det ganska jobbigt och säga hejdå till alla och veta att vi inte skulle ses nästa måndag. Men snart blir det förhoppningvis en öl med klasskompisarna :)

Emelie min fina vän, bor i falkenberg så hon har lämnat stockholm nu vilket känns tråkigt. Vi jobbade mycket tillsammans, som alltid slutade på en god restaurang eller med våfflor hemma hos mig ;) Men jag och Ania har planer på att åka o hälsa på henne i februari och shoppa på Ullared!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0