Olivia.

En kväll i början av november, så kom Olivia förbi.



Vi har inte setts så mycket den senaste tiden, så det var himla roligt o träffa henne igen! Det blev lite vin, massa prat och några kex. Sen kom två fulla grabbar in i vardagsrummet och vi började spela Sanning o Konka från en app! En mycket trevlig kväll :)

###

Olivia är en person som jag alltid tyckt mycket om, även fast jag knappt har känt henne väl. Det har alltid funnits något där och jag har känt igen mig själv i henne. Det skiljer en del år mellan oss och det är så kul och se henne växa och forma sitt liv. Jag är så glad för din skull, över allt fint som har hänt i ditt liv det senaste året. Jag har berättat vissa saker för henne, för jag vet att hon förstår på ett sätt som ingen annan kanske förstår. Tack för att du finns i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Ollie

Åh <3 vad glad jag blir! tack för att du finns i mitt liv Yen, du är en så fin vän :) det där var en rolig kväll också! :D

2011-12-04 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0