Tradera.

Jag pratar ofta väl om Tradera och jag älskar verkligen den sajten.
Man kan sälja i stort sett allt och få ihop en liten peng. Jag har sparat
pengar till min utbildning och har faktiskt fått ihop väldigt mycket pengar.

Men... Tradera kan även vara som ett gift! Man kan hitta så sjukt fina saker,
som man med ett lätt klick köper hem. Det är farligt.. farligt, hehe.

Nu på morgonen har jag köpt hem lite fjäderextensions, som ser riktigt
sjysta ut. Jag måste bara köpa clips eller något annat att sätta fast de med.
Kommer bli niiice!



Ibland får man säga till sig själv att man inte får köpa något.
Det brukar fungera ett tag iaf. Idag tänkte jag vara duktig och
komma igång med lite försäljning också, dämpa ångesten. :b

Min garderob är överfylld, så måste verkligen bli av med en hel
del grejer, och det är grejer som jag egentligen gillar men som
jag inte använder. Idag kanske jag ska satsa på lite fler kronor.

Det som inte är lika chill idag, är att migränen håller på och ta
över mitt huvud för tillfället. Fail på den! Vila lite, sen blir det fota
och massa auktioner.. förhoppningvis.

Kommentarer
Postat av: Cicci

ÅÅh nice! Vart köpte du dem?? Ja är också lite sugen, stylebytyra.se har en del snygga med clips på redan! Funderar på att klicka hem ett par..! :)

Hihi! :)

2011-08-11 @ 14:03:34
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hahah.. ja vet inte.. but I love it! Har dock inte köpt annat än en bikini för ja tycker att de e lite dyyyrt ibland.. men de finns fina grejjer.. thats for sure! :)

2011-08-11 @ 16:25:07
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh såna där har jag kikat på, hittade en hel hemsida med dom :o)

2011-09-16 @ 18:29:18
URL: http://misserica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0