19 aug 2o11

Godkvëll.

Jag har precis sett en film, If Only och känner mig lite blödig.. heh.
Tänker på livet och vänner. Jag har tre vänner som har hängt me
mig i livet i tio år. De är så fina och vi är så olika allihopa. Jag älskar
vårt lilla gang och är så glad att vi har hållt ihop. Det är fin vänskap. <3

Igår fyllde Madelene år och det firades hemma hos henne. Som alltid
hemma hos Madde, så är det supertrevligt. Att se alla hennes vänner
där och fira henne, gör mig så otroligt glad. Madde har ett stort hjärta
och förtjänar det bästa. Trots att presenten blev en sista-minuten, så
blev hon riktigt nöjd med den :)

Efter jobbet drog jag förbi Brommaplan och hämtade upp Hanna, det
är alltid så mysigt och åka bil tillsammans med någon. Vi väntade in
Linnéa och gjorde en rolig entré med "En enkel tulepan". ;)

Drack inte en droppe på festen och det var rätt skönt att ha bilen med
sig, speciellt när vi bestämde oss för att åka hem. Det spöregnade
och jag körde hem Linnéa ända till dörren och innan hon klev ut ur bilen
så hade vi en mysig pratstund.

Idag vaknade jag med en fin känsla i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0