Bra och dålig dag.

Dagarna flyger iväg, timmarna försvinner och sekunder finns inte ens längre.
Nu börjar denna dag närma sig nästa dag. Idag har det vart en bra dag och
en dålig dag. Jag började med och lägga upp lite auktioner, men kände inte
alls någon lust för detta idag. Annars brukar jag tycka att det är rätt kul faktiskt.
Samtidigt så tvättade jag och denna gång gick det utmärkt, utan några problem
med folk som inte respekterar sina tvättider och torktider. Sen var det eftermiddag
och jag kände mig lite deppig, men så bestämde jag och Linnéa att vi skulle åka
iväg en sväng. Jag tog med mig lite grejer som jag rensade ut ur köket förra veckan
och lämnade över det till Erikshjälpen. Även om det inte var så mycket så kände
jag mig duktig över att lämna ifrån mig saker. Jag försöker verkligen rensa ut,
skulle nästan vilja ha en loppis här hemma på plats.. haha. Vi kikade omkring inne
i affären och hittade såklart lite kap! Plus minus noll.



På Erikshjälpen blev det följande inköp, en grön somrig kjol, ett skärp,
4 vackra kaffekoppar, en liten mjölkkanna och en uggla-tandpethållare.
Slutsumma: 130 kronor.

Sen drog vi förbi Skhlm, mitt absoluta favoritcentrum och där hade
Bolagret 50% på i stort sett hela affären. De har fått nya ägare och
massa nya varor är på väg in, så därför rear de ut de andra varorna.
Jag köpte iallafall en brun matta som jag tänkte smyga in i lägenheten ;)

Och sen blev det årets första solglasögon från Lindex.

På vägen hem så åkte jag förbi centrum o köpte lite mat och passade på
att gå in på konsum för o hämta två paket. Jag börjar bli stammis där nu.
Idag kom det iallafall en brun manchester kjol, som jag inte tror jag gillade
och ett par sjysta jeans från Gina Tricot. De passade utmärkt med ett
par snygga skor jag fick förra veckan :)



Kommentarer
Postat av: ANette

Klart du får isf darlo!!

Saknarej faktiskt ibland..

Vore kul o dra nån bärs o gagga lite :)

2011-04-06 @ 07:29:19
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ååh va niiice köp! :)

Hur länge är de 50%???

Och för att förtydliga för lilla dalkullan, är de Skärholmen du snackar om?? :)

Kraams

2011-04-06 @ 16:54:28
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0