Inköp.

Det är så skönt med en ledig dag, som denna söndag. Jag springer omkring och pysslar i lägenheten. Städar och plockar undan sånt som jag inte vill ha. Kommer nog lägga ut lite smågrejer på facebook sen, om någon vill köpa för en liten slant. Annars tänkte jag fota och fortsätta med mina auktioner. Jag passade på och fota mina senaste köp från Tradera. Det har som sagt blivit en del och vet inte om jag ska ha kvar allt.. har redan börjat sälja iväg lite kläder som jag inte gillade.



Ett par jeans, jeansleggings, svarta leggings, leopardleggings, shorts,
munkjacka, buddhaplånböcker, tofsar, hårband, manchesterkjol,
midjetröja med dragkedja, orange stickad tröja o en manchesterkavaj.



En klänning/tunika med fickor, klänning, skjorta med vida ärmar,
midjekofta, franströja och en oversize tröja.



Och min nya favoritkjol !



Och fem par nya skor ! :)

haha solen gör att bilderna blev ljusare och ljusare... ¤

Kommentarer
Postat av: neasol

fiiiina saker <3 ¤ ~

2011-04-10 @ 21:15:37
Postat av: Cicci

Oh My!! You have been busy!! :)

Jag tycker alla tröjor & tunikor på bild 2 ser helt fantastiska ut! :)

Och skorna!! :) wow! :)

De andra till höger me snörning och de orange längst bak gillade jag mest!!!

2011-04-11 @ 09:36:12
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0