Godmorgon solsken.



Godmorgon sunshine!
Oh vad jag älskar lediga dagar. Speciellt den tisdagen när man jobbat den där enda helgen i månaden. Att jobba helg funkar bra, när man väl är på jobbet. Det jobbiga blir att man inte riktigt vill hitta på något på kvällarna, för man hela tiden måste tänka att jag jobbar ju imorgon.

Fast i fredags så kom Emy över hit och vi satt o drack vin och babbla massa om våra liv och förhållande. En riktigt rolig kväll! Det blev inte så många timmars sömn den natten, men jag klarade mig utmärkt på jobbet på lördagen. På kvällen fick jag lust och dra på fest, men sen skulle jag vila för att orka och efter det kändes det knasigt och åka iväg mitt i natten, när jag  var tvungen o gå upp på morgonen igen. Så nu på lördag är jag sugen på att festa loss. Någon med förslag? ;)

Idag är jag som sagt ledig och hade tänkt o gå upp klockan 7 och kolla om det fanns någon tvättid, men råkade vakna för en timme sen och får börja dagen nu istället. Idag tänkte jag gå igenom alla mina senaste köp från Tradera som kommit hem och sälja vidare de som jag inte vill ha. Det vill säga, fota massor och lägga upp auktioner!

Kjolen på bilden kom hem igår och jag ääälskar den! Tröjan kom hem för några dagar sen. Ska se om jag ska behålla den. Jag har ju en del grejer att gå igenom ;)

Funderar även på om jag ska iväg o träffa mamma en sväng,
kanske färga håret och köpa lite hygiengrejer som behövs.

Vårsolen är den bästa!
Energi till max!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer hos dig idag?:D kram!

2011-04-05 @ 13:26:55
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Ollie

Du passar jättefint i den orangea färgen! :)

2011-04-05 @ 14:21:28
Postat av: Cicci

Jaa mer orange! :) Supersöt juh!!!! :) KRAMIS

2011-04-05 @ 16:43:44
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: neasol

vackra du <3

2011-04-06 @ 08:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0