Glad.

Jag känner mig så jävla glad, jag hade en sånt otroligt bra avslut på min semester i lördags. Jag var inte speciellt pepp på att dra iväg på Technostate, där Astral projection och Neelix skulle spela. Men biljetten köptes och jag drog iväg själv till Erik på förfest, där det var massa roliga människor. Kvällen blev bara roligare och roligare. Vi drog iväg till festen vid midnatt och hade det jättekul på festen, träffade massa fina vänner och nya bekanta. Hade en kanonfylla och allt kändes så jävla bra, förutom en viss liten grej, men det förstörde inte mitt helhetsintryck av festen tack o lov. Det bästa avslutet på festen var när Neelix körde sitt set, det var helt UNDERBART.

Total lycka.

Och känslan verkar hålla i sig, såhär även på en måndag. Första dagen på jobbet idag och det är en hel del och styra upp, men kommer inte stressa upp mig. Hösten är redan påväg och jag vet hur tung julen alltid blir, men just nu ser jag på kommande period som en utforskningsperiod för mig själv. Börja tänka över vad som ska göras i livet. Snart blir det en ny bil iaf. Tre år med körkort, fan vad tiden går fort. Sex år sen studenten.. heh.



Neelix <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0