Skor.

De senaste dagarna har jag hamnat på massa sko-sidor på internet. Jag brukar inte intressera mig så värst mycket för skor, men allt började med att jag letade efter foppa-tofflor. Det är rätt kul och kolla runt, finns en del fina skor som man är lite sugen på nu. Och på de flesta sidor står det "Fri frakt när du handlar över 300kr" och jag har ju självklart hittat skor för 298kr och 299kr på olika sidor, hahaha. Så därför måste man ju spana runt ännu mer och se om man blir sugen på några fler ;)


Crocs till jobbet.



Vinterskor.


Och mina två wildcard, haha.
Det skulle vara kul o ha lite skor med klack.

Sen är på jakt efter en riktig vinterjacka också, ska försöka hitta en jacka som är varm, för jag orkar inte frysa en vinter till. Men jag tycker de flesta jackorna är rätt fula, och så hittade jag en brun med fina luva och det var ju självklart ett märke, fjällräven, och kostade därefter hahah. 3999:-. Men jag är på jakt, om det är någon som vet en snygg men varm jacka, så säg till!

Nu ska det fyllas på inför vintern!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag jobbar som receptionist, på ett konsultföretag! :)



Av vinterskorna röstar jag på dem längst till vänster och av dina wildcards röstar jag också på dem längst till vänster! ;)

2010-10-25 @ 23:08:23
URL: http://kikkiola.blogg.seq
Postat av: Eira

Foppatofflor kan du köpa här i Berlin för 4 euro ;)

2010-10-28 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0