Nudelpaket gånger 2.

Även fast man är tokhungrig, ska man inte koka ihop två nudelpaket. Haha, fan va mycket det blev. Blää! Min middag för kvällen, då C valde att värma sin pizzabit från igår. Tur att jag har ben'n'jerry i frysen också ;) Själv tillbringade jag söndagskvällen tillsammans med två fina jobbarkompisar, Katta o Malou. Vi kollade på Zohan och det var en riktigt rolig film! :D



O nu i veckan kör vi en Sex'n'the'city-kväll hemma hos mig! :D

Idag började en ny vecka och denna vecka är full med planer, roligt! Så levde jag alltid förut, fullt upp. Nu är tisdagen bokade med en roadtrip till min underbara vän Nea. Onsdagen blir det fika efter jobbet med vackra Caroline och på torsdag är det SATC-kväll med Katta, Malou och Angelica. Fredagen kommer ägnas åt Linnéa som fyller år! Någon som är sugen på att hitta på något? Kanske nästa vecka eller så. Jag gillar att vara ute och äventyra.
Livet ska levas.

Kommentarer
Postat av: Nea

<3 ska bli så kul att du kommer, behöver lite energi ¤

2010-11-15 @ 23:46:35
URL: http://familjen-sol.blogspot.com
Postat av: Meow

lekaa

2010-11-16 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0