Lördagkväll.

Lördagkväll och helt slut, efter denna vecka.

Fullt med jobb, kickoff, jobb, ikea, skruvande av möbler, födelsedag och faster för tredje gången, fixa hemma, sälja gamla bilen till Frida, middag hos mamma och ännu mer jobb.
Sprang nästan från jobbet i fredags för att få helg så fort som möjligt.
Fredagskvällen blev god middag med christoffer o viktor, sen slötittande på Idol, sen ett försök att se en film men självklart så somnade jag. Jag hade ju tänkt och göra något idag på dagen, men sov alldeles för länge, men det kanske behövdes då jag aldrig gör det annars. Nu är det kväll och jag funderar på vad jag ska hitta på ikväll, om jag ens orkar. Energin ligger på minus just nu. Ska jag orka ta mig till affären och kanske köpa lite ben-n-jerrys? :)


Kommentarer
Postat av: Tindra

Shiit de låter som att du haft en riktigt lång vecka för att hinna med allt de där. :P

Grattis ännu en gång till att du blivit faster igen!! <3 Du får lägga upp bild sen så man får se bebisen!! :D

Du förtjänar glass å sömn, så hoppas du orkade gå å köpa glassen!! :D



vi måste bestämma snart när vi ska dricka vin å lyssna på gammal musik ;)

Puss <3

2010-11-07 @ 11:18:37
URL: http://buddiilicious.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Hihi!! jaa! tack! I LOOOVE them!! :)

bästa köpet efter mina gummistövlar! :)

Hur går din skojakt?

2010-11-10 @ 13:47:02
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0