Leeedig dag.

Det gäller ju bara och bestämma sig.
Men jag lider av extrem beslutångest.


Idag är jag ledig och det känns så skönt.
Igårkväll tog jag bilen till Almunge och
hälsade på min gamla klasskompis, Erica.
Vi hade inte träffats på 15 år men det var
riktigt kul o se henne. Hon o mannen har
nyligen köpt ett stort sjyst hus!
Man blir ju lite avundsjuk på alla stora ytor ;)

Nu är jag hemma igen och ska börja plocka
iordning lite, vill verkligen storrensa lägenheten.
Tradera bort massa saker eller slänga.
Men slänga är svårt! Goodluck yenpen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tradera bort saker e smart. :) Do it! Eller ge bort, jag e frivillig mottagare! :D



Bada ngn dag? <3



PUSS

2010-07-22 @ 21:29:11
URL: http://pejic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0