Konstig.

Det är konstigt hur dagarna kan pendla så mycket. Känner mig så otroligt konstig just nu. Ledsen, men för vad. Längtan kanske. Allt gör mig tokig just nu. Efter att ha sett 'Snabba cash' tillsammans med mina fina flickor, så började jag tänka på livet. Man har en chans och leva, och det är Nu. Man väljer själv sitt liv. Kommer jag ångra mig, för allt som jag aldrig gjorde? Det känns som om det är så otroligt mycket mer jag skulle vilja göra, som jag avstår ifrån. Feghet, rädsla eller kanske bara ett klokt val. Man vill väl alltid ha det som man inte har. När känner man sig egentligen nöjd med livet. Och slutar vara avundsjuk på andras liv. Jag kan ändra mina val, men jag kommer aldrig kunna ändra på mig själv. Här är jag och jag ska leva.

Kommentarer
Postat av: Nea

kärlek <3

2010-01-26 @ 18:17:42
URL: http://neasol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0