Älskar.

 

Idag älskar jag Livet.

 

För varje dag, är det ett steg närmare. Jag styr upp allting, och det får mig att verkligen känna att jag är påväg nu. Jag älskar det. Jag älskar och ha mål, som jag lyckas nå upp till. Jag håller på och fixar här hemma nu och det känns så kul. Jag älskar mitt hem. Hur man kan expremintera med färger. Blandat från nutid och 70-tal. Det finns en person som inspirerade mig för flera år sen och även idag. Tack för att Du finns i mitt liv, Nea.

 

Snart kommer min älskade mamma hit och ska hjälpa mig o färga håret.

 

Byebye blondie ^^


Kommentarer
Postat av: Nea

UNDERBARA underbara vackra vän! <3 Tack själv!!!! ::

2010-01-28 @ 19:18:56
URL: http://neasol.blogspot.com
Postat av: erica

det kanske inte var sa genomtankt den dar som jag och kussen gjorde nu, men det verkar inte vara nagra problem. i pattaya sa ska vi mota upp min ordinarie tatuerare & dar ar jag iaf helt trygg. sugen pa att gora nagra?

2010-02-05 @ 05:35:36
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0