2o1o.

Öppnade just en riktigt Vanilla Coke, vann just en auktion på tradera av dessa magneter.



Det ska bli spännande när den kommer hem i brevlådan.
2o1o har glidit in och sakeroting börjar kännas rätt sweet.
Jag har en lång To-Do-Lista med massa saker jag ska hinna
med innan jag drar och det känns kul att äntligen ha massa
saker och fixa med. Iochmed det stora målet. Jag har ett datum.
Även fast det inte känns som om jag ska åka, så har jag ett datum!
Sweeeeeeeeeet...

Kommer antagligen hyra ut min lägenhet from 4 mars och 4/6 veckor framåt,
är det någon som är/vet är Intresserad? Jag bor i en supermysig 2a i Högdalen.


Jag längtar till 4 mars.

Men innan...
* Ska försöka ta mig till Etuna och festa med Marcus
* Åka till min underbara ¤ Nea ¤ i örebro och umgås
* Fylla 25!!! och ha 25årsfest
Och massa annat... så jag tror nog att dessa två månader kommer gå otroligt fort.

1o känns som ett bra år, redan nu efter bara några dagar. När man läser överallt,
så verkar det som om många inte gillat o9 och verkligen tror på 1o. Jag är en av de.
2oo9 var ett konstigt år, med konstigt humör och mycket irritation.
Och det känns i kroppen nu har jag börjat släppa mycket av det.. vilket är skönt ! =)

Kommentarer
Postat av: erica

tack så mycket, svävar på moln at the moment :)

jag håller med dig, 2oo9 var en underligt år - det känns skönt att lämna det bakom sig och satsa på ett wonderbart 2o1o istället.

tänker du blogga medan du reser? det tycker jag att du ska göra, om du ska vara borta sådär länge! :)

2010-01-06 @ 23:26:05
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Nea

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus <3<3<3<3<3<3<3<3 2010 kommer bli fantastiskt! ;)

2010-01-07 @ 07:27:42
URL: http://neasol.blogspot.com
Postat av: erica

förstår att du längtar, jag längtar som en galning jag också. jepp, vi blir nere i en månad. har några stopp planerade men om jag känner oss rätt så kommer resrutten att se helt annorlunda ut när vi väl är där :)

vore najs om du bloggade medan du reste, då har jag något att sysselsätta mig med när jag tar pauser från huset, haha! kram ica

2010-01-07 @ 10:41:11
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0