Tjugofem år.

I onsdags var det min födelsedag, och detta firades både på onsdagen och torsdagen. Två mycket trevliga kvällar. Massa fina människor, massa fina blommor och pengar till min cykel som jag tänkte köpa i sommar. Jag har alltid tyckt om att cykla, men på senare år har det knappt blivit av.




På min födelsedag kom C hem med 10 vackra rosor <3




Tjugofemårsdagen!




Tio personer på födelsedagsfika på onsdagen.




Fina blommor som jag fick av pappa och farmor på torsdagen :)


Tack för en jättefin födelsedag!
O imorgon blir det feeeeeeeeeeeest!

Kommentarer
Postat av: Nea

mysig födelsedag du fick! hoppas dagens fest blir lika lyckad, trots att jag inte kan vara med och fira dig, du förtjänar det bästa ¤ <3<3

2010-02-20 @ 17:43:33
URL: http://neasol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0