Radera.

Idag satt jag o alexandra och pratade om förhållande. Skönt att få ventilera lite. Skönt att få höra lite från andra. Samtidigt känns det som om man börjar förstå, eller kanske inte förstå fullt ut... men iallafall förstå att tjejer och killar tänker så otroligt olika. Jag känner inte samma irritation över det hela längre. Det är lugnare inom mig, även om jag får mina utbrott ibland. Jag tror denna ledighet kommer få mig att tänka åt rätt håll iallafall.

Tack för pratstunden, Alex.

Världens största klocka!! =P



Jag skulle vilja radera hela år 2oo9.
Jag vet ingenting som det verkligen gav mig, förutom tårar och panikångest.
Daglig ångest i ett års tid, över en av mina drömmar.
Som NU har löst sig till det bästa möjliga för mig. Det är ju fan helt sjukt.

9 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0