Julen gick fort förbi.

Haha, förlåt. Jag är dålig på att uppdatera! Om det ens är någon som läser vad jag skriver ;)
Det har vart mycket med julen heh. Det var superkul och jobba i onsdags och torsdags, de bästa dagarna på hela året. Energin var högt upp i luften. Sen blev det julafton och den spenderades hemma hos mamma, med massa mat och lite julklappar. Juldagen började med en lunch hos farmor och sedan middag hos mamma. Hade en riktigt tung matkoma och när jag kom hem klockan tio på kvällen, efter en hel dag med mat, så trodde jag aldrig att jag skulle gå ut. Men det gjorde jag! Haha, drog till technostate och det var en lite konstig fest. Annandagen gick åt till att vila och kolla på änglagård 1 och 2. Ville uppdatera mig lite, eftersom 3an går på bio nu!



I julklapp fick jag en ny kamera ! :D Glaaaaaad.
En orange canon ixus 130. Den är superbra och jag älskar den redan!
Fisheye och Miniatyreffekt är några av de nya grejerna :D



Technostate på juldagen, det är vår grej ;)



Nu är det mellandagarna och jag tänkte inte kolla något på rean som är i alla butikerna, men så smet jag ändå in på gina idag och hittade en supersnygg tunika / klänning som jag dessutom köpte i både mörkröd o lila! :D



Be right baaaack....

Kommentarer
Postat av: Cicci

hihih! Jag läser! :)



Vi skulle jättegärna ha en bil, men vi måste ha körkort först.. :P



VA kul me en ny kamera!!

Jag själv har varit ganska dålig på kameraupdates på sistone.. men de går nog bra ändå! :)



2010-12-30 @ 08:11:39
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0