Semesterdag 1.

Godmorgon semesterdag 1 !!!

Lördagmorgon, solen skiner, funderar på och gå ner till ica och köpa massa god frukost. Det enda jobbiga med denna dag, är att igårkväll började jag känna mig lite förkyld och idag är det värre. När man känner i hela kroppen att man är påväg att bli sjuk, så känner jag mig nu. Bara för att man äntligen får vara lite ledig och kroppen får koppla av och hjärnan likaså, så händer det... Ska försöka bli frisk fort, c-vitaminer here I come!

Nu har jag semester och det är första gången som den är helt oplanerad. Vad ska man göra, hur kommer dagarna se ut? Spännande! Det enda som är planerat är vi ska åka till Boom festival på onsdag. Men jag känner ingen speciellt över det. Har funderat på om jag ens ska åka med. Får se hur det känns närmare onsdag. Resa är ju livet iaf.

Nu är det nog dags för ica. Gooodmorgon!


Min favorittropicana!

Kommentarer
Postat av: erica

näää, men om du har det så får du gärna bjussa ;)

2010-08-17 @ 12:06:08
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0