Höst.




Hösten är här och jag har nog aldrig uppskattat den så mycket som i år. Det strålar en mysstämning både inomhus och utomhus, jag får stor lust att tända ljus hela hela tiden och massor med rökelser. Stämning. Min lägenhet börjar äntligen bli klar, iallafall med alla möbler. Men lite pyssel är det alltid kvar, har lite små projekt kvar att fixa. Att inreda är verkligen det jag Älskar. Jag har under mitt halvår i denna lägenhet kunnat hantera mina pengar mellan inredning, liv i nuet samt sparande. Jag är glad när jag ser hur mitt sparkonto växer, trots att jag känner att det står så still. Men.. förvirringen är väl hur jag ska förbruka dessa pengar "sedan"?

Jag vill helst sitta i skogen och titta på alla löv med vackra färger.

Eller träffa vackra människor.
Snart åker jag iväg till Gävle, helgen efter det blir det Örebro
och i november blir det Köpenhamn.
Resa resa resa!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

härligt att resa så mycket som du. vilken clas ohlson är det du jobbar på? :)

2009-09-27 @ 21:52:13
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Fy fan vad skönt. Vet du vart det är du ska åka då?

Jag ska åka till Polen och fira jul med Domme och hans släkt, om något år ska han och jag åka till Peru där min släkt bor. Lär bli dyyyyyyyrt >_<

2009-09-28 @ 09:34:43
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Nea

KÄRLEK! <3

2009-10-04 @ 09:51:03
URL: http://neasol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0