......

allt är så jävla skumt nu alltså.

jag känner mig så jävla besviken...
min ilska blev handling. och det förtjänade Du.

vi har pratat o gråtit o ...
och sen kommer en dag, som idag och jag fattar fan inte vad du håller på med?
jag undrar egentligen vad du har sagt.

jag måste stå fast vid mitt ord nu, även fast det är tungt.
mitt hjärta säger en sak, min hjärna säger en annan.

tack ni fina vänner, som hört av er och undrat. tack. det värmer.
jag har haft lite svårt o prata, då jag blockat vissa saker.
för att jag inte orkar gråta mer.
12timmar i söndags räckte. (och efter det kom en ny chock).

i helgen åker jag bort iallafall, till min fina nea. ¤
distans till det hela,
MEN fan va kul vi ska ha i helgen! jag längtar efter dig!
g'natt.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Vad är det som har hänt? ;_; Jag känner igen det där med besvikelse och att gråta i flera timmar. Mitt ex tryckte ned mig psykiskt i nästan 2 år, han bidrog till två självmordsförsök, ätstörningar och ett inre hat av mig själv. Hur kunde jag bli en så svag tjej? det jag intalat mig hela livet att jag aldrig skulle bli. Aldrig vara underlägsen någon man.



Så tro mig, jag vet hur det känns.



Just det, jag har en fråga. Är du döpt till Yennie eller är det en stavning du ändrat senare? :)

2009-10-09 @ 09:19:31
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0