...

Efter en timmes promenad från gullmarsplan till högdalen har jag gråtit och gråtit, då paniken tagit över mig. Att jag själv tillåter mig att må såhär, förstår jag inte. En gång var jag en stark person som absolut inte skulle tryckas ned. Under ett års tid har jag fått bevisat för mig själv, att jag inte är den starka personen som jag en gång trodde. Just nu känner jag mig så otroligt svag.. och liten. Hur kan jag tillåta en annan människa behandla mig på detta sätt. Det är dags och se sanningen nu, yen. Trots allt du har fått höra om dig själv, så har du faktiskt ett eget liv.

Kommentarer
Postat av: Nea

Finns här. Alltid <3

2009-10-04 @ 09:51:24
URL: http://neasol.blogspot.com
Postat av: Linda

Du vet vart jag finns.....vill inte att du ska må såhär....Kram på dig

2009-10-05 @ 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0