Tårar av panik.

Evanescence - My Immortal.mp3

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears

And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone
These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

Panikångest.
Jag blir så arg att jag fortfarande påverkas av det som hände mig för 7 år sen, att det fortfarande sitter i mitt huvud, mitt hjärta och hela min kropp. När ska jag våga släppa den starka känslan som tar över mig så fort mörkret faller. Jag lider på grund av en annan människa, som förstörde allt jag hade byggt upp inom mig. En händelse för flera år sen, som får mig att vara så rädd, så rädd så att jag börjar panikgråta.

Det är blandat med massa andra jobbiga känslor, som jag inte verkar bli kvitt. Jag blir äldre för varje dag och det känns bara jobbigare o jobbigare, vet inte hur jag ska komma ifrån detta. Eller när allt inom mig ska vända på riktigt. När jag ska få upp mitt förtroende för mig själv och andra igen. Det känns som om jag vill vara mer och mer för mig själv, stänga in mig och inte träffa nya människor. Värre för var dag som går nu, trots att solen försöker skina för mig på himlen. När kommer den riktiga vändning? Det är så otroligt svårt och förklara detta för någon annan, speciellt personen som lever mig närmast. Vi har hamnat i två helt olika stadier i våra liv och det märks. Jag är vilsen som fan, trots att jag har min trygghet med bostad, jobb och bil. Festa har jag gjort så länge jag kan minnas och känner inte samma dragningskraft av detta längre. Däremot längtar jag otroligt mycket till freedomfestival i sommar, känns underbart och få komma bort från den stela verkligheten till ett fint landskap med massa hippies och underbar musik.

Jag skulle vilja bli av med allt som trycker mig i bröstkorgen.
Men jag vet inte hur... ta hjälp av någon professionell som kan hjälpa mig o leda mina tankar.
Och få bort min aggression. Är det såhär det känns och vara vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0