Ett minne.


Jag har precis stimulerat min rygg, genom att ligga på min nya spikmatta eller yantramatta som den heter. Jag älskar att bli kliad/masserad/pillad på ryggen så jag fick för mig att en spikmatta skulle vara perfekt för mig. Jag blev glad när jag såg att vi hade fått in såna på jobbet! Så idag köpte jag en och det var faktiskt väldigt skönt o få vila lite på alla taggar. Det gjorde inte så ont som jag hade föreställt mig, men efteråt brände det i hela ryggen heh. Men nu känns det mest avslappnat, så imorgon blir det en ny vila på min matta. Efteråt satte jag mig på badboll och kollade igenom mina bilder och fastnade på bilden från Milano (September '08)


Den fick mig och tänka på min resa ner till angelica, i Milano. Jag var mitt uppe i ett kaos, men bestämde mig för att åka ner och hälsa på min älskade vän. Jag minns när jag satt på Arlanda, själv, för första gången i mitt liv och var inte så rädd som jag trodde att jag skulle vara att resa ensam. I och för sig så var ju angelica på andra sidan. :) Under min vecka tillsammans med henne, så hände det en del underliga saker. Denna bild heter "magiska saker hände i milano" och fick mig speciellt att tänka på vår promenad hem, den sista kvällen. Efter att vi hade ätit på en mycket speciell restaurang med pizzor formade som hjärtan, just för oss, tog vi en lång glädjande promenad hem till lägenheten igen. Den promenaden var den bästa i mitt liv. Kärlek, glädje, chock, magi eller jag vet inte om ord kan förklara. Livet försökte visa oss något och vi var öppna för alla intryck. Fina minnen.

Ett minne som dök upp från ingenstans, för att påminna mig om det fina här i livet.
Nu ska jag dra med mig min mysigaste pojkvän och drömma mig bort i sagornas land. Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Tindra

Åhh ja har ju också tänkt att köpa en såndär matta.. tror de skulle vara bra för mig som sover så dåligt på nätterna.. :P



men har inte riktigt råd just nu. :(



Puss :*

2009-06-17 @ 17:24:31
Postat av: Nea

ÅÅ sån matta har vi på yogan till avslappningen, så himla skönt, vad kostade din? :)



pussapå¤ :*

2009-06-26 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0