Flyttlådor

Det står flyttlådor överallt i min lägenhet, det är inte många dagar kvar här nu. Allt har gått fort och pengarna har flugit iväg. Det är mycket jobb, mycket att komma ihåg och mycket att ringa. När man är mitt upp i det är det ju kul, för man har ett mål med det hela men samtidigt ganska jobbigt. Jag ser framemot om några månader när jag kommit på plats i min nya lya och ekonomin blivit mer stabil, än vad den är just nu.

På lördag sover jag min sista natt här på emågatan, och visst känns det lite jobbigt då jag lider av separationsångest. Jag har bott i denna mysiga etta i snart 3 år, så det finns många minnen från denna lägenhet. Mestadels roliga... Men jag försöker tänka på det som C säger till mig; att jag kommer kunna skapa nya roliga minnen i min nya lägenhet. Absolut! Det kommer bli så underbart att äntligen kunna gå omkring hemma, kunna sitta i ett kök och äta middag eller kolla på tv i vardagsrummet. Det kommer bli sweet....

Nästa vecka fyller jag år också, så man kan väl säga att jag fått den bästa födelsedagspresenten redan..
En ny lägenhet, efter en lång tid av letande.. :)

Nu ska jag fortsätta packa, innan det blir godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis i efterskott bejb! <3

2009-02-19 @ 09:19:40
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0