Freedom festival '09


Tillbaka efter en vecka i solsken och musik hela dagarna. Tillbaka från Freedom festival '09. En resa utan förväntningar. Det var en bra resa och en mindre bra resa. Jag saknade Dig. Jag älskar och resa, men när jag får resa på mitt egna sätt. Det var mycket bilder och svar som dök upp i mitt huvud under veckan. En typ av YinYang dök upp, för att förklara mitt sätt att se på saker. En vit vänstersida och en svart högersida. Efter denna bild i mitt huvud, sökte jag mig vidare för att få veta mer. Jag gick vidare in i mitt äventyr och fick se fler bilder bakom mina ögon.

De två sista dagarna var bäst på hela festivalen. Jag älskar dig Christoffer.

Sista dagen tillbringade vi många timmar på dansgolvet tillsammans, underbar upplevelse.


Vi blev väääldigt sugna på att dra till Ozora i Ungern direkt efter, men vi bestämde oss iallafall för att ta flyget hem först, och sedan kolla flygbiljetter. Men efter flera timmars letande på onsdagskvällen, så hittade vi inga flyg :( Känns lite surt, då vi verkligen var sugna på att dra. Att dela en upplevelse tillsammans.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

vad skoj att resa ^___^ jag och domme ska åka till sydamerika och hälsa på min släkt. fast först åka till barcelona och se om vi överlever att resa tillsammans haha

2009-08-16 @ 19:15:26
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0