Dagbok blir blogg


Helgon.net är en community jag snart vart medlem på i sex år. Där har jag i mitt liv de senaste sex åren skrivit av mig då och då, för att få ut vad som snurrar i mitt huvud. För fem dagar sen skrev jag ett inlägg där, som jag samtidigt publicerade på badboll.nu. Inlägget är "Du lever för dig själv" nedan.

Det är mycket som har hänt sedan 2008 började, både i mitt liv och inuti mitt huvud. Nya saker, nya intryck, nya människor, nya upplevelser, ny musik, nya tankar. När jag skrev inlägget om hur alla vi människor lever ett individuellt liv så kände jag efteråt en lättnad. Att kunna uttrycka sig, egentligen för sig själv, fritt på internet fick mig och släppa lite av alla de tankarna som dyker upp under dagarna. Vänner och bekanta och främlingar läste mitt inlägg och jag fick otroligt mycket cred för mina ord. Tack vare detta så kände jag för att verkligen skapa en blogg.

Min dagbok blir en blogg.

Jag ser det som en personlig terapi, för att kunna släppa lite på allt som snurrar omkring i mitt huvud.
Det värmde otroligt mycket att läsa era ord efter att ni hade läst mitt inlägg, så jag hoppas att ni kommer uppskatta mina ord genom denna blogg. Saningen om ett liv i vanilla.

Det är mina ord, så jag tror inte ni kommer förstå innebörden i allt.
Men kanske känner igen er i en tanke, eller två.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Denna blogg kommer jag följa^^

<3

2008-09-19 @ 20:26:34
URL: http://flingawashere.blogg.se/
Postat av: Syster

Du är grym ju!

2008-09-24 @ 06:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0