Comeback.

Heeeeej! 
 
Jag har precis läst igenom halva min blogg och 
kände en stor lust att börja blogga igen. Motivationen
kom tillbaka från ingenstans. Det var länge sedan
jag publicerade ett inlägg och jag tror att februari 2o13
är den enda månad som jag inte lyckats få iväg ett
enda inlägg. Det kommer bli ändring på det nu. :) 
 
Vart är jag i livet? 
 
Jag har snart gått ett år på högskolan och det känns
helt sjukt. Snart är det sommarlov och snart måste
jag börja planera sommaren. Det kommer bli nice! 
 
 
Solen är på väg, våren är på väg och snart är sommaren här!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åååh va kul att du börjat skriva av dig igen! Har saknat inlägg här på sidan men jag vet hit det kan vara ibland! :)

Jag har inte pratat så mycket om det ännu..! Tänkte skriva mer när det är dags, vilket är snaaaart!! :D men det är en liten 3:a med balkong, tomt, tvättmaskin, diskmaskin.. Supernice! ;)

2013-04-28 @ 19:12:44
URL: http://kikkiola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0