Life.

Ibland älskar jag livet.. och mig själv.
Det händer inte ofta, men ibland så.

Underbra vidunder festen :D

Haha, vilken rolig kväll och natt det var igår. Vi drog hem till Spunky och förkröka lite, för att sedan hoppa in i två bilar och dra mot festen. När vi hade kommit typ halvvägs, så slutade bromsarna i spunkys bil att fungera, så det var ju lite läskigt. Vi parkerade den och som tur var fick vi plats i den andra bilen! Vi kom fram till festen och festade på, tills klockan kanske var o2 då jag och angelica deckade av vår fylla, i den härliga chillen. Hahaa, mycket saker verkar ha hänt under vår vila. Folk som har pratat med oss, hälsat på oss och det mest underliga var när jag vaknade och gick på toaletten, så märkte jag att en lila scarf runt halsen, som hängde ovanpå min gröna och jag har ingen aning om vems det är?!! Eller hur den kom dit. Men eftersom ingen frågade efter den, så satt den kvar runt min hals ända tills jag kom hem. Den är ju väldigt fin iaf :) Medans vi sov, så åkte vår bil hem, så vi var tvungna att vänta på bussen som gick o7.39. Vi festade vidare och dansade, lätt förvirrade haha.

Bussresan hem var en historia för sig.

En konstig busschaufför .. men det var humor! :D

När alla klev på bussen var han skitsur och pekade och sa massa saker i mikrofonen. Under resans gång fortsatte han prata, sa ironiska saker som blev otroligt roliga, så hela bussen skratta!

"Om ni undrar vad det är som lyser gult därborta... så kan jag berätta att det är... solen"

"Du där min kompis med lika lite hår som mig, kan du komma fram?"

"Jag gick upp halvfyra imorse, för att kunna köra er"

Medmera...

Det bästa var ändå det han sa på slutet, när alla skulle gå av...

"Även fast det inte började så bra i början, så tycker jag att ni har skött er bra resten av resan, så ha en fortsatt trevlig söndag" Alla började skrika och applodera och då sa han igen "Och där förstörde ni precis det, med att skrika i mina öron" HAHAHHAHAHA

När vi satt längst fram berättade han om att han nästan hade kört kungen i vattnet, där vid drottningholm.. hahahahha

Vilken kalaskväll det blev!

Och lite pics...

Mer bilder finns på

En bild säger mer än tusen ord.

Idag får bilderna tala för sig själv. Jag hamnade i en mapp med bilder från Nyårsafton 2008-2009 och blev glad när jag såg dessa bilder. Jag saknar våra glada stunder, jag saknar våra olika miljöer, jag saknar oss.

Lite tid o tänka när vi tillbringar denna helg i olika länder.

Piano n' köpenhamn.

Piano är det vackraste instrumentet och det spelas förfullt i mina öron nu. Kommer i en mysig stämning, nu när mörkret har fallit. Jag saknar att skriva, jag saknar att dansa, jag saknar att sjunga. Frihet. Jag hamnade bland massa gamla bilder och fick mig ett gott leende på läpparna. Vi hade en rolig tid tillsammans. Undrar vart jag stått idag om jag hade fått som jag ville. Jag tror inte jag skulle sitta där jag sitter nu iallafall. Allting har en mening, men när det är som jobbigast för en, så är det svårt o se den.. men i efterhand är det mycket lättare. Det känns som om jag är på väg tillbaka nu, på väg till mig själv. Kände just en tacksamhetskänsla över att vara mig själv. En tjej som oftast vet vad hon vill och hur hon vill ha det, men i andra händelser kan få grym beslutångest. Jag vill lära känna mig själv på riktigt nu, och försöka hitta ett sätt att leva med alla onda tankar inom mig. Lära mig att spegla bort de, så jag faktiskt kan le till livet. Kärleken är påväg tillbaka till mig. Äntligen...

Mycket av mina tankar varje dag nu, går till Resan med stort R. Jag undrar verkligen hur det kommer bli, när jag kommer åka osv. Min vän sa till mig häromdagen;
Jag vet att du kommer åka iväg, du är så otroligt inställd på det, så jag tror verkligen att du kommer iväg snart!

Tack <3

En annan resa... DANMARK! I fredags drog jag och Angelica ner till Köpenhamn och det var en så jävla grym resa! I <3 Copenhagen! Det finns massa bilder.. och filmer, men har inte orkat ladda in de än, men det kommer! Vi hade en galen och underbar helg i en mysig stad med sköna människor. På fredagen när vi kom ner gick vi först omkring på stan och vilade sedan på eftermiddagen för att orka med att gå ut, då vi båda hade gått upp halvsex på morgonen. Vi drog en sen thailändsk middag och drog sedan ut för att dricka öl, hittade en mysig pub som vi satt på ett tag. Sen var vi sugna på klubb och drog ut på stan och hade ingen aning om någonting, så jag hoppade på tre killar och frågade; Vartfan ska man gå ut? De pekade på ett ställe ca 100m bort och vi hörde musiken och bestämde oss för att dra in! 150DKK och FRI BAR HELA NATTEN!!! Vi träffade jättemycket trevliga människor och dansade hela natten. Så jävla kul kväll, den bästa på väldigt länge!! De hade öppet till åtta på morgonen, men runt sju drog vi tillbaka till hotellet, fulla som kastruller. Hämtade vår nyckel och kom på att det var frukosttime, dvs gratis fyllemat ;) Sov ganska länge på lördagen, men hoppade sen på en buss och hamnade i christiania. Drog senare tillbaka i hotellet för o vila lite för kvällen och kvällens stora fest, som vi faktiskt åkte dit för. Men vilken besvikelse... 1,5 timme kö in, så vi missade Ticon :(, hetsiga brudar i toakön, full garderob så vi fick lämna in jackorna någon timme senare, öl som smakade vatten och alla bodysnubbar och uppvisningsbrudar, som puttades och var alltmänt hetsiga. Musiken var bra, men.. ah. Vi stannade till sex iaf och gick sedan hem i kylan och kom lagom till hotellets frukost.. igen! Käkade lite och sov sedan två timmar, för det var dags och checka ut kl 11! Sen gick vi omkring lite på stan, panka men allt var ändå tydligen stängt på söndagar haha. Kom tillbaka till stockholm på söndagseftermiddagen och var trötta. Köpenhamn är verkligen en fin stad.

chănn făn

Jag drömmer om en strand...

Jag drömmer om ett resande liv...

Jag drömmer om att vara där och le...