Vååår!

Gooooooodmornin' :)
.
Har precis kommit ut ur duschen. Gick iväg och tränade 1,5 timme imorse. Känns alltid bra och ta vara på de tidiga mornarna. Jag tycker verkligen om att vakna tidigt, speciellt när jag är ledig och kan bestämma vilken tid själv. Man får ut så mycket mer av dagarna, de blir så mycket längre. De enda gångerna jag kan sova bort en hel dag, är när jag vart på fest hela natten. ;)
.
I torsdags var det strålande väder och humöret var på topp! Jag mötte upp Malin och drack öl på en uteservering (!!) på söder. Ifos så satt det en infravärmare i taket ;) Vi satt där till halvsju och begav oss sedan mot gamla stan, för lite middag. En riktigt trevlig och intressant kväll.
.
.
Sen blev det fredag och det är alltid skönt med fredagar! På jobbet byggde jag för fullt och nu känns det som om det är vår i hela butiken :) Grönt är skönt!
.
.
Efter jobbet blev det varken träning eller utgång i solen, utan det blev sömn i några timmar. Det har vart en lång vecka, så behövde nog lite vila. Satt upp halva natten iallafall och kollade på big brother och någon serie. Men vaknade ändå tidigt imorse och började dagen som sagt med ett pass på gymmet!
.
O just det, i veckan köpte jag mina första solglasögon för i år! Nu är sommaren på g!
.
70-tal ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0