Fikatajm.

I love lediga dagar <3 Ska snart in till stan för en snabbfika med Caroline,
som jag inte sett på flera månader :) Sen blir det och gå förbi Matton och
handla lite A3-papper. Ska börja med mina arbetsprover till utbildningen.
Hittade även ett jobb i gårdagens metro, som jag tänkte söka :) 

Igår kom mamma förbi mitt jobb och vi skulle ut och käka lunch. Det jag inte visste,
var att hon hade tagit med brorsan och hans dotter :) hihi. Lilla joline :) Kul och få
lite lunchsällskap och glömma bort jobbet för en sekund.. eller ja, en timme.



Efter jobbet blev det spontan-gratis-förhandsvisnings-bio med Cissi :) Titanic i 3D.

Nu ska jag leta upp dagens kläder :9 och dra ut i solen ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0