Runt i stan.

 
Ringarna från Style by Tyra var för stora, men idag gick jag in på Glitter på lunchen och
hittade lösa ringar! Så provade och satte på mig 12st ringar och gick till kassan. Det
blev dessutom billigare samt att hon som stod i kassan tyckte det var riktigt snyggt!
Jag känner mig riktigt nöjd :)
 
Efter jobbet åkte jag in till stan och gick iväg till en studio, men då visade det sig att han
jag sökte var på semester. Haha, fail. Sen mötte jag upp Malin och vi skulle köra ut en
bil till Lidingö. En cab!!! Jag har aldrig åkt i det tidigare, så åter igen tog Malin en oskuld
i mitt liv, hihi :) Vi åkte runt i stan i solen, så jag fick njuta lite extra :) 

Kommentarer
Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: Hon köper dom flesta kläderna på secondhand affärer säger hon. Bland annat på Stockholms Stadsmission, sedan sa hon i en intervju att hon handlar mycket på Judits Second hand på Hornsgatan i Stockholm. De säljer begagnade märkeskläder.

Hoppas att du fick lite hjälp av det, jag ska även hålla utkik efter en lång, svart kappa åt dig :) Om jag hittar en så skriver jag till dig :) Kram!

2012-06-29 @ 19:36:44
URL: http://loreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0