Mitt i natten hO hO.

Hellooo.

Sitter här mitt i natten och har precis börjat med mina arbetsprover. Tanken var att jag skulle börja med de direkt efter jobbet idag, men dagen blev lite annorlunda mot vad som var tänkt ;)



Drog från jobbet vid 12, solen sken och det kändes nästan som semester, även om jag bara är ledig fram till måndag :) Men det är inte ofta man är ledig mer än två dagar i sträck. [Weeeei heltid haha] Drog förbi centrum och hämtade paket, köpte dricka o mat, men glömde köpa lunch! C kom hem och vi bestämde oss för att åka iväg och käka lunch. Det blev på thaien i sockenplan och där man kan sitta inglasad ute. Solen sken och det kändes verkligen som om vi hade semester! Åkte hem och kollade på film och åt påskgodis.. och deckade!! Haha, båda två. Vaknade igen vid tio, kolsvart i hela lägenheten.

Under helgen blir det och sitta med arbetsproverna, de ska skickas in nästa vecka och jag har precis börjat. Om det är någon som har tips och idéer till mig, så tar jag gärna emot de :)
Arbetsproverna hittar ni här.

Förra veckan skrev jag en att-göra-lista i min nya fina bruna bok och det känns skönt nu att kunna checka av vissa grejer. För under denna vecka har jag bla sökt två jobb och en utbildning. Till utbildningen ska jag komplettera lite grejer per post och sen kommer jag bli kallad på ett arbetsprov i juni. O nu ska jag lägga all fokus på arbetsproverna till den andra utbildningen.

Parallellt med detta har jag även ett stort projekt i skolan. Vi är tre tjejer i min grupp och i tisdags när vi träffades på en fika och skulle diskutera, så gick det verkligen jättebra! Vi bestämde i stort sett allt om projektet, men nu ska det bara göras praktiskt. Så ett moodboard och lite lek i datorn ska jag också hinna med i helgen.




Kommentarer
Postat av: Cicci

GLAAAD PÅSK Till dig med!! ❤

2012-04-06 @ 17:26:04
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0