Berghs.


En kväll i slutet av november besökte jag Berghs School Of Communication.




Nu har jag kommit in på båda kvällskurserna jag sökte till våren där. Jag sökte två kurser som skulle krocka med varandra, detta för att ge mig lite mer tid o tänka på vilken jag vill gå. Men den ansvarige för intagningen har nu lagt mig på kurserna på två olika dagar, så jag kan gå båda om jag vill. Men jag kommer varken ha råd eller tid att gå båda. Så nu gäller det och bestämma mig ;)

Vilken tycker ni?

Intro - Grafisk Design

Intro - Reklam

De kostar lika mycket, är under samma period.

Kommentarer
Postat av: Ollie

Grafisk design! Det känns mer som din grej, än reklam.

2011-12-08 @ 16:30:36
Postat av: Cicci

På resan? jaa.. de förstår jag.. Men reser ju hela tiden fram och tillbaka känns det som! :)



Jag tycker som Ollie, Grafisk design känns mer dU! :)

2011-12-16 @ 08:01:56
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0