2o12.

Jag ser verkligen framemot 2o12!

Förändringens år!
Del 2.

Jag har en del planer framför mig,
men det gäller ju och bestämma sig också.

Det bästa året i mitt liv var 2oo8,
och när jag tänker efter så var även 2oo4
ett riktigt bra år! En månads praktik i England,
tillsammans med 15 andra från min skola.
Fan vad kul vi hade! Och sen tog jag studenten!
Livet började...

2oo8 hände allt, verkligen allt.
Vad jag än pratar om så kopplas det tillbaka till 2oo8.
Min stora livs förändring började.
Jag träffade många betydelsefulla människor att vandra vidare med.
Levde verkligen livet! Och njöt mest!
Även om inte hösten började som den bästa. Fick dock ett väldigt fint avslut.

Allt har en mening.

Så nu.. väntar jag på 2o12 med öppna armar.



Thailand-2oo8-

(Tyvärr ligger alla bilder från det året på min gamla dator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0