Budapest - O.Z.O.R.A

Nu är vi tillbaka från O.Z.O.R.A Festival
och jag ångrar mig inte en sekund.
Underbar festival med många vacka människor.



De två första dagarna var vi i Budapest och bodde
mitt på "drottninggatan". Det var grymt och bo
så centralt. När man kom ut från porten hade man
BK till vänster och rakt över gatan låg H&M.
Tänk om man skulle ha den möjligheten och bo så
här i stockholm.

I Budapest turistade vi lite samt gick på lite olika klubbar.



På måndagen drog vi mot festivalen och det började
med en 3 timmar lång kö, för att köpa entrébiljetten.
Jag hade räknat med att det skulle regna hela veckan,
men vädret var precis tvärtom. Det var strålande sol
alla dagar, förutom torsdagen. Så sjukt varmt och så
mycket folk på festivalen, så att det var svårt och hitta
någon skuggig plats. Men vi överlevde :)

Glad att jag åkte dit iaf. Ozora är bra najs. <3



även om allt var lite upp-och-ner för en sekund. ^^

mer bilder hamnar på FB, när tid finns.

Nu fortsätter jag ha semester hela den här veckan.
Det känns så härligt, även om jag hade önskat att
den var ännu längre. Vi hade planer på att dra iväg
till öland och gotland, men vädret skulle vara tråkigt
hela veckan. Så nu blir det och fixa grejer härhemma,
hänga på stan och NASA-utställning. Ikväll var vi på bio
och åt popcorn! och kollade på Baksmällan II. =D

Kommentarer
Postat av: Tomb

OZORA kan inte beskrivas med ord om hur bra det var. <3

2011-08-13 @ 02:32:43
URL: http://blog.svalb.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0