Uttråkad!

Har suttit hela kvällen och pysslat med massa olika saker,
men nu känner jag mig extremt uttråkad.. Klockan börjar
dock övergå till tisdag, men det känns inget kul och alltid gå o
sova, för att sedan jobba en hård dag till. Längtar lite tills på
torsdag, då är jag ledig. Ska städa i källaren och sen försöka
städa i lägenheten, så alla nya saker får en fin plats. :)
Kanske blir en sväng till ikea också, hahaa och erikshjälpen.

Svaaamplampa... och Puss i Djungeln! :D



Jag vill pierca mig och fixa nya smycken.
Jag vill tatuera mig. Vem vill vara min rådgivare?

Kan inget roligt hända, typ NU?!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nä.. ja säljer inget.. tyvärr.. Om ja ska börja sälja så loovar jag att hojta! :)

Va jobbar du me för något? Vet precis hur de känns att alltid behöva gå å lägga sig för att gå till jobbet.. usch..

Ha en fin dag!

2010-10-12 @ 08:18:33
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Nea

kom hit och tatuera diiiiig dååååå <3

2010-10-12 @ 17:27:29
URL: http://familjen-sol.blogspot.com/
Postat av: Eira

Jag kan rådgiva! :)

2010-10-14 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0