Vilken väg är rätt?

Veckohoroskop - vecka 37

Du börjar äntligen närma dig slutstadiet av en process som har tagit ett par år. Det har säkert inneburit att du utvecklats en hel del, men det finns ännu ett och annat som är ouppklarat och som du måste ta dig an innan du kan röra dig vidare till nya betesmarker.

När jag läste detta för några dagar sen, kände jag ord på mina känslor den senaste veckan.. Jag känner att något håller på och hända i mig och äntligen börjar kraften komma tillbaka. Jag vill ta det i min takt och vågar inte hoppas på för mycket. Tar jag det lugnt, så kommer det nog växa och växa. Och sedan försöka hitta tillbaka till den riktiga glädjen, den som får mig att skratta inombords. De känslorna som ni aldrig ser.
Samtidigt som det här händer, så har jag hamnat i ett vägval som jag försöker hitta någon sorts balans i, men allt känns så svårt, så förvirrande. Blir bara ledsen av att tänka på det, och det läskiga är att tiden går snabbare och snabbare nu.

Kan fan inte ens skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Maja

JaaaaAAAAaaaAaa! Filmkväll snart! <3 Nuuu!

2009-09-20 @ 13:33:24
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://miderberg.blogspot.com/

2009-09-21 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0